Фізкультурно-оздоровча робота в ДНЗ

Проблема ефективного оздоровлення і фізичного розвитку малят залишається вкрай актуальною. Попри всі досягнення медицини, все більше дошкільнят мають патологічну поставу, порушення опорно-рухового апарату, ослаблений імунітет, страждають на різноманітні хронічні захворювання. Причини криються і в екології, і в харчуванні, і в ритмі сучасного життя.

Дослідженнями лікарів та фізіологів доведено, що розвиток дітей, правильне функціонування у них всіх систем та органів відбувається лише при дотриманні оптимального рухового режиму, а недостатня кількість рухів є однією з причин відхилень і порушень в їхньому фізичному розвитку.
Для вирішення завдань фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми слід використовувати поряд з традиційними формами роботи з фізичного виховання старших дошкільників і нетрадиційні, зокрема степ – аеробіку, ритміку, ігровий стретчинг, пластик-шоу, фітбол-гімнастику... Всі ці нетрадиційні форми та їх елементи доцільно використовувати на заняттях з фізичного виховання, під час проведення ранкової гімнастики та інших форм фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми.

З метою ознайомлення з методикою проведення нетрадиційних форм роботи з фізичного виховання в дошкільних групах в закладі був проведений семінар- практикум з проблеми "Фізкультурою займаємося - здоров'я й сили набираємося" (використання на заняттях з фізкультури елементів нетрадиційних методик), в ході якого вихователі познайомилися з довсідами інших дитячих садку з даної проблеми, розробили стратегію впровадження інновацій в освітній процес.

/Files/images/DSC09795.JPG

Своїм досвідом роботи з даної проблеми вихователі поділилися під час показу відкритих занять:

/Files/images/DSC09760.JPG

/Files/images/DSC09769.JPG

"Паперові мандри" заняття з фізкультури з елементами ігрового стретчингу. Середня група "Барвінок", вихователь Загорівська Г.В.

/Files/images/DSC09754.JPG

"На гостину до Колобка" сюжетне заняття з фізкультури. ІІ молодша група "Калинка", вихователь Горбенко І.В.

/Files/images/DSC09793.JPG

"Куди поспішали мурашки" заняття з фізкультури за мотивами твору В.Сухомлинського Старша група "Ромашка", вихователь Наполова Л.Є.

В закладі проведено огляд-конкурс фізкультурних осередків груп.

І місце розділили між собою групи "Зіронька", "Ромашка", "Барвінок", ІІ - "Суничка", "Сонечко", ІІІ - "Калинка"

/Files/images/DSC09752.JPG

Сучасна освіта знаходиться на новому етапі розвитку - відбувається її модернізація. Варіативність програм, поява нових технологій, зміна змісту дошкільної освіти, гуманізація цілей і завдань ставлять перед педагогами дошкільного закладу проблему, пов'язану з раціональною організацією життєдіяльності дошкільника. Базовий компонент дошкільної освіти, чинні програми орієнтують на гармонійний розвиток дитини, формування елементарних форм її життєвої компетентності, реалізацію індивідуального потенціалу, вироблення оптимістичної життєвої перспективи, становлення основ особистісної культури дошкільника. Різнобічний розвиток дитини неможливий без фізичного виховання. Якому і була присвячена педагогічна рада з проблеми "Шляхи формування компетентності дошкільника із фізичного виховання".

/Files/images/DSC09844.JPG

В ході педагогічної ради педагоги мали змогу підвищити свій рівень компетентності щодо формування компетенції дошкільників з фізичного розвитку, збереження та зміцнення здоров'я дошкільнят, поглибити знання про основні засоби та умови цієї роботи, налаштуватися на постійний пошук нового в освітньо-виховному процесі. Вихователі презентували виготовлені власноруч нетрадиційні посібники для фізичного розвитку дітей.

/Files/images/DSC09858.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 110

Коментарi