Авторська методика Л.Шелестової «Розвивальне читання»

Педагогічний колектив дошкільного навчального закладу починаючи з 2008 року впроваджує в освітній процес авторську методику розвивального читання Л.Шелестової

Мовленнєвий розвиток дитини - один з основних чинників становлення особистості у дошкільному дитинстві. Рівень цієї сфери психіки визначає рівень сформованості соціальних і пізнавальних досягнень малюка, його потреб та інтересів, знань, умінь і навичок. І відповідно до вимог програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля» та програми розвитку дітей старшого шкільного віку «Впевнений старт» важливою умовою ефективності шкільного виховання є єдність виховного процесу з розвитком дитини, що полягає в орієнтації на особистість, на її вікові та індивідуальні особливості, в підтримці пізнавальної сфери. Саме тому, навчаючи дітей дошкільного віку читати за авторською методикою Л.В. Шелестової «Розвивальне читання», розвиток малят (інтелектуальний, мовленнєвий, чуттєвої сфери, сенсорики, моторики тощо) поєднується із задоволенням їхніх потреб та інтересів. Перед дошкільниками не ставиться завдання якнайшвидше оволодіти технікою читання, а в ігровій, цікавій формі педагоги формують позитивні емоції, веселий настрій, з бажанням і радістю виконувати ігрові вправи, завдання, грати в цікаві ігри. За рахунок різних видів діяльності (малювання, ліплення, конструювання, аплікації, співу, танців) ти виконують пізнавальні завдання.

За допомогою навчально-розвивального посібника Л.Шелестової «Вчимося читати», який має гриф «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» діти легко і з цікавістю навчаються читати. Ігрові вправи зацікавлюють дітей яскравими малюнками, на яких привабливі та кумедні тваринки, метушливі птахи, усміхнені діти та безліч різних кольорових предметів, які захоплюють веселими барвами, казковими сюжетами.

Запропоновані завдання діти виконують природно, невимушено, з цікавістю і бажанням досягти результату, адже жартівливий вірш, ігрова ситуація, загадковість сюжету, поетичні мініатюри спонукають дитину до дії, вселяють оптимізм, позитивні емоції, впевненість у собі. Вдало підібрані завдання розширюють знання дітей про навколишній світ, розвивають логічне мислення, збагачують активний і пасивний словник малят, розвивають фонематичний слух, мовленнєве дихання, дрібну моторику, пам'ять, увагу. Граючись, діти закріплюють знання про кольори та їх відтінки, предмети побуту, вчаться класифікувати предмети, систематизувати та аналізувати, роблять перші висновки./Files/images/DSC09595.JPG

/Files/images/DSC09587.JPG

/Files/images/DSC09592.JPG

/Files/images/DSC09586.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 49

Коментарi