Педагогічний колектив закладу поглиблено працює над проблемою статевого виховання дошкільників, адже в сучасному світі ця проблема привертає все більше уваги науковців і практиків, які вказують на необхідність диференційованого підходу до формування статево-рольової поведінки дітей у процесі виховання дівчаток і хлопчиків у дитячих колективах, починаючи вже з дошкільного віку.

Дошкільне дитинство має велике значення для розвитку особистості людини в цілому. Усі найважливіші якості особистості, задатки і здібності формуються саме в цьому віці. відбувається активне становлення самосвідомості дитини, важливим компонентом якого є усвідомлення себе як представника певної статі.

Важливим аспектом роботи із статевого виховання дітей є створення відповідного предметно-ігрового розвивального середовища, яке є умовою прояву статево-рольової поведінки дітей, стимулює їх до вираження у повсякденні свого чоловічого чи жіночого образу. З цією метою в дошкільних групах закладу створено окремі, спеціально оформлені та обладнані куточки для хлопчиків та дівчаток. Вони сприяють формуванню жіночості у дівчаток і мужності у хлопчиків.

/Files/images/SAM_1611.JPG

/Files/images/SAM_1612.JPG

Педагоги дошкільного закладу створюють усі необхідні умови для повноцінного розвитку особистості хлопчиків та дівчаток.

Здійснення диференційованого підходу до дітей як представників певної статі - це проблема нелегка і непроста. Для її реалізації слід досконало вивчити фізіологічні та психологічні відмінності дітей та виробити стратегію їх врахування. Розв'язання цих проблем було здійснено під час таких методичних заходів як:

/Files/images/SAM_1450.JPG

Семінар-практикум з елементами методичного тренінгу "Хлопчики і дівчатка: які вони?", в ході якого педагоги познайомилися з фізіологічними особливостями дітей різної статі, поведінковими реакціями, особливостями мислительних процесів.

/Files/images/SAM_1508.JPG

Педагогічної ради "Ми такі однакові і такі різні" (презентація творчих майстерень), де вихователі презентували різні форми роботи з дітьми, з врахуванням їх статевих відмінностей, інтересів, уподобань.

Формування, збереження і зміцнення здоров'я дітей та дорослих громадян України - одна з актуальних проблем нашого суспільства. Батьків та педагогів передусім хвилює питання, як зміцнити здоров'я дітей. Потік різноманітної інформації та практичних порад надто великий і часто-густо безрезультатний, оскільки, крім думок потрібні реальні дії, щоденна кропітка праця батьків, вихователів і самих дітей, спрямована на зміцнення здоров'я. Щоб дитина могла піклуватися про своє здоров'я та здоров'я інших, необхідно виховати в неї свідоме ставлення до життя, усвідомлення пріоритету здоров'я.

Активізувати знання з формування у дітей здорового способу життя, продовжити знайомство з основними документами з питань зміцнення здоров'я, поліпшення фізичного виховання, валеологічної освіти дітей, презентувати розробки тематичних проектів з формування здорового способу життя вихователі мали змогу під час педагогічної ради "Про здоров'я треба знати, про здоров'я треба дбати" та семінару-практикуму " Фізичне виховання дошкільників за логікою природи".

Кiлькiсть переглядiв: 86

Коментарi