2020-01-30
Сучасні дошкільнята – відкриті, розкуті, комунікабельні. Старі іграшки та ігри не викликають у них особливого захоплення та інтересу. Як же оновити зміст роботи з дошкільнятами? Як створити умови не лише для формування ігрових умінь, а й для розвитку творчих здібностей, винахідливості, уяви, індивідуальності, фантазії? Відповіді на ці запитання дають нові напрями освіти – STEM, STEAM та STREAM – новий інтегрований підхід до розвитку, виховання й навчання дітей.
30 січня на базі ЗДО №20 «Берізка» відбулася засідання консультпункту для вихователів-методистів закладів дошкільної освіти з проблеми «Організація LEGO-конструювання в закладі дошкільної освіти як компонента STREAM-освіти дошкільників».
Заняття з LEGO-конструювання — це ознайомлення з навколишнім світом, поглиблення знань про довкілля, експериментування, дослідження, розвиток мислення та мовлення, навчання розмірковувати, робити висновки, доводити власну точку зору, брати участь у діалозі.
LEGO -конструювання дає можливість педагогові глибоко осягнути поняття «навчання через гру» і практично реалізувати цей підхід у роботі з дітьми. Дитина пізнає світ на власному досвіді і в контексті, який для неї є цікавим і змістовним.
І саме тому відбувається найефективніше навчання.
Тобто дитина проходить підготовку до школи, але школи не як установи, а школи життя. А це і має бути першочерговим завданням дошкільної освіти.