• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • Консультпункт для вихователів-методистів закладів дошкільної освіти з проблеми «Організація LEGO-конструювання в закладі дошкільної освіти як компонента STREAM-освіти дошкільників»

Консультпункт для вихователів-методистів закладів дошкільної освіти з проблеми «Організація LEGO-конструювання в закладі дошкільної освіти як компонента STREAM-освіти дошкільників»

2020-01-30

/Files/images/IMG_8196.JPG

Сучасні дошкільнята – відкриті, розкуті, комунікабельні. Старі іграшки та ігри не викликають у них особливого захоплення та інтересу. Як же оновити зміст роботи з дошкільнятами? Як створити умови не лише для формування ігрових умінь, а й для розвитку творчих здібностей, винахідливості, уяви, індивідуальності, фантазії? Відповіді на ці запитання дають нові напрями освіти – STEM, STEAM та STREAM – новий інтегрований підхід до розвитку, виховання й навчання дітей.

30 січня на базі ЗДО №20 «Берізка» відбулася засідання консультпункту для вихователів-методистів закладів дошкільної освіти з проблеми «Організація LEGO-конструювання в закладі дошкільної освіти як компонента STREAM-освіти дошкільників».

Заняття з LEGO-конструювання — це ознайомлення з навколишнім світом, поглиблення знань про довкілля, експериментування, дослідження, розвиток мислення та мовлення, навчання розмірковувати, робити висновки, доводити власну точку зору, брати участь у діалозі.

LEGO -конструювання дає можливість педагогові глибоко осягнути поняття «навчання через гру» і практично реалізувати цей підхід у роботі з дітьми. Дитина пізнає світ на власному досвіді і в контексті, який для неї є цікавим і змістовним.

І саме тому відбувається найефективніше навчання.

Тобто дитина проходить підготовку до школи, але школи не як установи, а школи життя. А це і має бути першочерговим завданням дошкільної освіти.

/Files/images/IMG_8185.JPG/Files/images/IMG_8211.JPG/Files/images/IMG_8219.JPG/Files/images/IMG_8223.JPG/Files/images/IMG_8225.JPG/Files/images/IMG_8228.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 153

Коментарi